tiistai 30. syyskuuta 2014

Sinä se olet maailmannainen, ollaksesi niin varovainen









Liian paljon kerrottavaa, liian vähän sanoja jolla ilmaisisin ajatukseni! Tänään oon saanut outoja katseita kävellessäni puhelin kädessä ja räpsiessä kuvia millon mistäkin vastaantulevasta. Kävin myös kirjastossa etsimässä uutta luettavaa, kun sain viimeinkin edellisen kirjan (Leijapoika) päätökseen. Viime sunnuntaina kävin mun lempipaikassa eli (10 pistettä sille joka arvaa!) KIRPPUTORILLA! En oo täällä aiemmin vielä löytänyt yhtään kirpputoria ja tääkin oli semmonen vaan sunnuntaisin pidettävä, mutta muuten tosi kiva ja ISO. Ostin sieltä paljon uusia vaatteita ja musta tuntuu että tästä lähtien ostan kaikki vaatteeni sieltä :D

Muuten en kai oo tehnyt mitään ihmeellistä. Viikonloppuna on suunnitelmissa ainakin elokuvan katsomista hyvässä seurassa ja rentoutumista japanilaisessa kylpylässä. Ei mulla kai sitten ollutkaan niin paljon kerrottavaa haha.

Nyt hostäiti tuli just kotiin ja onnistuin taas kerran säikyttämään sen. Kuulemma oon liian hiljaa täällä olohuoneessa ja se aina säikähtää kun yhtäkkiä istunkin sohvalla. Ja näin on siis käynyt useamman kerran. Välillä yritän tahallaan kolistella jotain astioita täällä, että muut huomaisi että oon paikalla, mutta ei sekään taida oikein toimia :D Nyt lopettelen, yritän taas kirjotella mahdollisimman pian! Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti