perjantai 15. elokuuta 2014

Täällä ollaan!

Saavuin siis eilen tänne Melbourneen. Matka meni tosi hyvin, vaikka olikin super pitkä ja väsyttävä. Lensin siis ensin Suomesta Frankfurtiin, sieltä Kuala Lumpuriin ja sieltä Melbourneen. Matka Kuala Lumpurista tänne oli ehdottomasti paras, sain nukuttuakin kunnolla, kun lento ei ollut täysi ja pystyin nukkumaan kahdella penkillä makuuasennossa. Hostisä oli mua lentokentällä vastassa ja ajettiin siitä sitten perheen kotiin. Tää perheen talo on ihan mielettömän hieno ja ihan äskettäin remontoitu. Mun huone on sellanen erillinen pikku talo, joka on alumperin ollut autotalli. Se on tosi kiva ja kuulemma ihan mua varten laitettu, kukaan ei vielä ole nukkunut siellä ennen mua.

Tänään käytiin hostäidin ja pojan kanssa avaamassa mulle Australian tili. Se oli aika helppo homma ja nyt voin tallettaa mun palkat sinne. Käytiin myös syömässä ja torilla ostamassa tuoreita hedelmiä ja kalaa. Työt mulla alkaa kunnolla vasta viikon päästä, sitä ennen perheen äiti on mun mukana hoitamassa tota pientä poikaa.

Lisäilen myöhemmin kuvia talosta ja matkasta tänne, kun vaan saan tietokoneenkin netin toimimaan! Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti