keskiviikko 20. elokuuta 2014

Arkea

Moi taas! Mä täällä kipeenä kirjottelen. Mun hostäiti oli flunssassa jo, kun saavuin tänne ja nyt se on sitten ilmeisti tarttunut muhun. Oon nyt pari päivää maannut vaan sängyn pohjalla ja nyt tänään tuntuu ensimmäistä kertaa siltä että oon vähän parantumassa. Mulla on tänään klo kolmeen asti vapaata, kun Davin on muskarissa ja päiväunilla, niin ehdin nyt vähän pesemään pyykkiä ja rentoutumaan ennen "raskasta" työpäivää.

En muista että oonko vielä maininnut tästä, mutta täällähän ei siis oo mikään lämmin ilma! Täällä on ihan hirmu kylmä! Ennen kun tulin tänne, mietin että pitäisiköhän mun edes ottaa takkia mukaan, kun ajattelin että ei täällä nyt talvellakaan NIIN kylmä voi olla ja takki vie kuitenkin paljon tilaa. No, hyvä että otin. Täällä on nyt sen aikaa, mitä oon täällä viettänyt ollut sellasta kymmentä astetta joka päivä. Aurinkoisina päivinä vähän enemmän, mutta niitä aurinkoisia päiviä ei ole montaa ollut... Nyt on onneksi kuulemma kevät tulossa ja tänään pitäisi olla jo jopa 18 astetta! Jee!

Mitä mä sitten oon tehnyt täällä tän viikon ajan (paitsi tietysti ollut kipeenä)? Sunnuntaina kävin yhden saksalaisen au pairin kanssa keskustassa ekaa kertaa ja Melbourne vaikutti mun mielestä tosi mukavalta kaupungilta. Shoppailujen jälkeen jäin vielä kaupunkiin pyörimään ja odottamaan, että mentäisiin
syömään illallista hostperheen kanssa. Maanantaina oli mun eka kunnollinen työpäivä, vaikka Jooeyon (hostäiti) oli kyllä edelleen paikalla. Leikin siis pojan kanssa, vaihdoin vaippoja, tein kotitöitä (lähinnä tiskikoneen täyttämistä, roskien viemistä jne.), syötin ja laitoin pojan päiväunille.

Davinin kanssa kaikki on sujunut ihan hyvin, vaikka siitä onkin hyvää vauhtia tulossa kunnon kauhukakara! Ensimmäisten päivien aikana poika käyttäytyi tosi kiltisti, mutta nyt muutaman päivän aikana Se on ollut tosi paljon äidin perään, sylkenyt kaikki ruuat, mitä sille annetaan ja muutenkin ollut tosi itkuinen. Toivottavasti tää vaihe menee kohta ohi!

Nyt lopettelen ja rupean väsäämään itselleni lounasta! Kuvia oon näköjään ollut aika laiska ottamaan, yritän ottaa nyt enemmän varsinkin, kun kevät on täällä pikkuhiljaa alkamassa ja silloin täällä on kuulemma tosi kaunista. Kirjottelen taas myöhemmin! Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti