lauantai 16. elokuuta 2014

Kuvia!

Hello! Tänään mulla oli aika kiireinen päivä täällä. Heräsin n. 10 aikoihin, laitoin aamupalaa ja sen jälkeen leikin Davinin (perheen pojan) kanssa pojan päiväuniaikaan asti. Yhden aikaan lähdin tapaamaan yhtä Korealaista au pairia ja käytiin sen kanssa syömässä ja kahvilla. Se Korealainen au pair tunsi myös mun perheen, mikä oli hauska sattuma, koska kun me otettiin toisiimme yhteyttä facebookin kautta, se ei tosiaankaan tiennyt, että oon just tässä perheessä au pairina.













Kun tulin takaisin "kotiin", täällä oli jo valmistelut käynnissä illan dinner partyja varten. Tänne tuli siis yli 10 mun perheen tuttavaa + niiden lapset syömään illallista. Kaikki Korealaisia. Ja niitä lapsia oli paljon! Jouduin sitten melkein koko illan juoksemaan Davinin perässä, koska vanhemmat oli niin kiireisiä ruuan ja vieraiden kanssa, mutta se oli mulle ihan okei, koska saan kuulemma extra palkkaa tältä illalta. Äsken vanhemmat tuli myös kiittämään mua, kun olin vahtinut poikaa koko illan ja sanoi, että saan nyt mennä lepäämään :D



Laitoin tähän mukaan nyt joitain kuvia matkalta ja täältä mun pikku "talosta", kun vihdoin sain tietokoneeseenkin netin toimimaan. Huomenna mulla on taas vapaapäivä ja meen varmaan tapaamaan yhtä Saksalaista au pairia. Kirjottelen taas kun ehdin ja laitan vähän parempilaatuisia kuvia ( nää kuvat on otettu kännykän kameralla). See you! Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti