keskiviikko 27. elokuuta 2014

Loving the beach

Heippa taas! Viime päivinä oon ollut paljon vaan "kotona", tekemässä töitä. Eilen mulla kuitenkin oli vapaapäivä ja päätin lähteä käymään yksin vähän kaupungilla. Oli ihan mukava kierrellä yksin kauppoja, käydä syömässä ja tutkia Melbournen keskustaa. Mutta täytyy kyllä sanoa, että täällä kaikissa vaatekaupoissa on ihan super kallista! Eli taidan täällä ollessa ostaa vaan kaikki uudet vaatteet siitä yhdestä ainoasta H&Mstä, mikä täällä on... :D

Kaupunkikierroksen jälkeen menin käymään St Kildan kaupunginosassa saksalaisen au pairin kanssa. Ostettiin vähän evästä ja mentiin istuskelemaan rannalle nauttimaan auringossa. Täällä on nyt ollut muutamana päivänä ehkä n. 18-21 astetta eli vielä uimaan ei päästy, mutta auringossa istuskellessa alkoi tuntua jo ihan kesältä! Ja kyllä siellä muutamat hullut jo uikin... Ranta oli ihan mielettömän kaunis ja sain sieltä paljon hyviä kuvia! Lupaan laittaa niitä myöhemmin, kunhan saan vaan ostettua johdon, millä saan kuvat kamerasta tietokoneelle...



 Tänään mulla on taas työpäivä, joka alkaa tosin vasta klo 15. Muksun kanssa on nyt ollut tosi hankalaa, kun hostäiti on edelleen joka päivä kotona ja äidin ollessa kotona Davin ei millään haluaisi antaa mun leikkiä sen kanssa tai ylipäätänsä tehdä mitään. Huomenna aiotaan mennä kaikki yhdessä puistoon ja piknikille, jos siellä olisi vähän helpompi leikkiä kuin kotona. Odotan kyllä sitä, että hostäiti menee takaisin töihin, koska mun ollessa kahdestaan Davinin kanssa, kaikki menee yleensä tosi hyvin tai ainakin paljon paremmin, kuin äidin ollessa paikalla.


Odotan myös kovasti marraskuuta, koska sillon mennään yhdessä perheen + hostäidin veljen kanssa Queenslandiin lomalle!! Queensland on siis paljon pohjoisempana ja siellä on enemmänkin trooppinen ilmasto ja paljon mahtavia rantoja. Vietetään siellä n. viikko ja uskon, että siitä tulee kivaa!

Nyt lopettelen ja meen syömään lounasta, hostäiti jo varmaan ihmettelee, että missä oikein oon, kun oon viettäny melkein koko päivän täällä mun "talossa" yrittäen rentoutua ennen mun kolmetuntista työpäivää. Kirjottelen tässä joku päivä rantakuvien merkeissä! :) Veera

2 kommenttia: