lauantai 18. lokakuuta 2014

Byron bay

Noniin, tässä nyt jotain puhelimella otettuja kuvia Byron baysta! Siellä ensimmäistä kertaa musta tuntu siltä, että oon ihan OIKEASTI Australiassa, kun taas Melbourne monesti tuntuu joltakin Euroopan maalta enemmän kun Australialta. Byron bay oli kuitenkin just sellainen kuin mitä olin Australiasta kuvitellutkin eli kuivaa erämaata, superhienoja omakotitaloja ja paaaljon upeita rantoja.

Näinä kolmena päivänä, mitä Byron bayssa vietettiin, päiväohjelma pystyi suht samanlaisena joka päivä :D Syötiin aamupalaa loma-asunnossa, jonka jälkeen hostvanhemmat lähti kahdestaan kävelemään rannalle ja kiertelemään keskustaa, ja mä leikin Davinin kanssa. Syötiin yhdessä lounasta hotellin lähellä olevassa kahvilassa, josta mä lähdin vuorostani kävelemään rantaa pitkin kaupunkiin. Iltapäivät makoilin vaan uima-altaalla ja kävin myös meressä uimassa, illalla mentiin kaikki ravintolaan syömään ja myöhemmin katottiin yhdessä zombileffoja!

Kaikenkaikkiaan oli tosi kiva loma ja ilmeisesti oon menossa samaan paikkaan vielä kaksi kertaa uudestaankin.. Davinin isovanhemmat on nimittäin tulossa tänne marraskuussa ja sillon oltaisiin näillä näkymin menossa takasin Byron bayhin viikoksi + aupaireilun jälkeen aiotaan Kristiinan kanssa myös mennä sinne! En kuitenkaan valita, oli se kuitenkin niin kiva paikka :)

Ainiin! Takaisin Melbourneen päästyäni täällä odotti kiva paketti äitiltä ja mummulta Suomesta! Noista riittää luettavaa ja syötävää vielä moneksi päiväksi. Kiitti! Nyt ajattelin vaan rentoutua leffan parissa ja huomenna aamulla suuntaan taas Camberwellin kirpparille metsästämään uusia vaatteita. Moikka! Veera